Wednesday, April 3, 2013

PAPER MEASURMENT PART 6 QS

salam..entry ni just nak luah kan kekesalan aku terhadap system UiTM ni..
pada 3/4 aku de paper measurmnt..ni la paper yang paling d takuti semua QS x kire la sem 1 ke sem 2 ke..
nak d pendek kan cerita..
sebagai student QS kami akan d minta taking off..so tgok2 soalan je aku dh mule geram sb pe yang aku target x keluar..rase nk je keluar dewan tp x leh sb perjuangan harus di terus kan..
so itu aku masih boleh bersabar lagi..tp de satu peristiwa yang x akan aku lupe kan..
tuk wat taking off kami d minta menggunakan SLIP SORT..tp yang cipan nyer..kamk d berikan TRADITIONAL PAPER yang kami gune mse part 1 n 2 plus SLIP SORT..n yang paling sakit aty nyer di sini SLIP SORT tu just d berikan 10 helai..mmg kami semua nak wat main2 final ni kan.. so kami pon minta lagi...tp HAMPEH + TENOK TAHAP 6 la..rupe2 nyer SLIP SORT  x cukup..hampir setengah jam la kami tggu kan..dh membazir mase kat situ..then ketua pengawas tu leh cakap...

"sementara tunggu kertas anda buat la kerje apa yang patut"

a'ah mmg kami semua de keje lain selain wat taking off..peh lect tu ckp mcm kami ni semua dalam kelas senam robik + final je kan..ckp mcm x gune akal fikiran je..tunggu punya tggu dpt la kami seorang 10 helai..tp itu x cukup ye..sb byk kami kne taking off ni..then kami pon minta lagi...tp!!!!!!!!
alasan yang mereka beri bila kali ke 2 kami minta slip sort..
mmg alasan tu sgt2 bernas kn..
MASALAH KAMI KE KERTAS X CUKUP??????????????????
bukan ke tu soal yang harus d tujukan kepada bahagia pengurusan...
tp kenapa kami yang jd mangse?????????
INI TIDAK ADIL!!!!!!!!!!!!!!

then kol 11.3o baru aku dpt kertas baru..paper abis 12.00..so tggl setengah jam je lg aku nak siap kn..MMG SEMPAT KAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tepat jam 12..ketua pengawas yang mcm doremon tu pon arah kan anak2 ikan dye g kutip kertas kami..nak d jadi kan cerita...aku salah ikat kertas..so aku nk benang yang baru..aku angkat la tangan..tp HAMPEH..aku x di layan..lame gak la aku angkat tgn dh mcm org bina badan weh..

ok aku rse pengawas tu x nmpk aku angkat tangan mcm nk patah tgn aku ni sb dye igt aku ni COLUMN yang sedang duduk di atas kerusi kot..
ok kalo itu alasan dye aku x kesah..
tp aku geram npe dye x dgr aku panggil n x nampak aku angkat tgn...

KENAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KENAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KENAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KENAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

then ni lagi satu kes yang aku x paus aty ngan ketua pengawas ni...mase kertas nk di pungut..kami minta d tambah mase sb slip sort di beri lambat so mase kami terbuang mcm sampah je kn..tp!!!!!!!!!
OK ini la alasan yang ketua pengawas tu beri kan..
OMG kami x percaya ini alasan yang keluar dari mulut seorang LECTURER!!!!
ye mmg kami tahu anda bukan rektor tp anda telah di beri amanah sebagai ketua pengawas..
tp npe alasan ini yang di bangkit kan...
jika anda fikir alasan ini sangat bagus...clap for yourself..
bg kami ni alasan yang x leh d terima akal 

then lepas je dye ckp mcm tu dye marah kami sb kami buat bising...HELO!!!!!!!!!!! kami x akan bantah jika anda x buat kami mcm ni..kami bukan budak sekolah menegah yang akan berdiam jika d suruh diam..

ok selepas je keluar dewan masing2 muke mmg x puas aty n x de senyuman lg weh..apa x nyer hancur lebur final sem ni...

so hopefully apa yang kami lalui ini x akan d lalui junior2 kami sb ini melibatkan soal masa depan..
n hopefully result kami semua akan baik2 sahaja...amin






No comments:

Post a Comment