Sunday, July 3, 2011

I LOVE THIS STATEMENT


(¯`v´¯)♥
`·.¸.·``(´'`v´'`) ♥
...♥♥...♥`•.¸.•´❤. Ketika aku merindukan seorang Kekasih .❤
¸.•´¸.•* ♥`·.¸.¸¸. ♥♥♥♥♥♥•.¸.•´♥¸.•* ♥♥♥♥♥♥♥ `·.¸.¸¸. ♥ —

♥ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ♥

Tangan ini mula menulis apa yg telah dikarangkan oleh hati.
Akhirnya aku segera tersadar hanya kepada Allah-lah t4 aku berrsandar
Apabila telah tiba masaku untuk segera mengakhiri lajangku
Bukanlah niat ini disertai oleh nafsu tapi atas keinginan seorang muslim mencari sebahagian Dien'a..Aku hanya mengharapkan keridhaan ALLAH..

Mungkin aku belumlah pantas memupuk rasa ini..
Ketika hati ini telah jatuh dalam lembah bernama cinta...
Tapi aku ini hanya lelaki biasa yang terkadang tidak mampu menolaknya...
Rasanya aku tdk sanggup untuk Mbuang jauh''perasaan yg ada dalam hatiku ini
Ya ALLAH . . .Ijinkan aku memupuk perasaan dalam hatiku ini..
Ijinkan aku untuk mencintainya dan menyayanginya dengan cara yang syar’i...

Dirimu permata gemilang yang selama ini ku cari
Yang bakal menyerikan dan mewarnai hidup-ku
Aku adalah seorang yang paling bersyukur
Karena menjadikan permaisuri dalam mahligai Cinta
Aku akan selalu berusaha bersandar pada satu ketetapan ALLAH.
Ketika Jiwa tetap berdiri dalam sebuah Harapan
Semilir Impian Hidup akan menjadi sebuah kalimat yang Mungkin.

Aku ingin pertemuan kita yang pertama aku kelihatan ‘sempurna’ di
hadapanmu walaupun hakikatnya masih banyak lagi kelemahan diri ini.
Aku akan trus mencoba mempelajari arti dan hakikat tanggung jawab,
ketika dipertemukan dengan dirimu. Aku coba membataskan perbicaraanku



AKU DAPAT NI DARI BLOG SESEORANG...

No comments:

Post a Comment