Monday, September 26, 2011

my SAHABAT LELAKI

ni lah sahabat laki aku..
name dye muhammad syazwan bin onn..
dia  ni mmg satu kepale ngan aku..
dia paham aku ni mcm ne...
aku knl dye dari tempat keje au kat ECONSAVE MUAR..
aku mmg selese gler kawan ngan dye...
n aku ske gler ngan kpale gler dia....

jom tgok gambar dia ni...
gambar ni aku amin kat FB dia..hahhah 

ni lah makhluk ALLAH yang aku maksud kan tu....


senyum kambing dari dia ni...
dia ni sgt ske senyum mcm ni...
dah mcm kumbang busuk dah aku tgok...


aku dah lme gler x hang out ngan dia ni...
sejak dia masuk stdy aku dh lme x hang out ngan dia ni..
n serius aku rindu nk layan kpale gler dia ni.....
dia lah oarng pertame yang aku cari mse aku mle2 masuk UITM PERAK...
sgale suka n duka aku dia kn tau...
aku harap persahabatan aku n dia ni x ln berpecah walaupon dh kahwin t....


p/s: kepada wan....
      dah lme kaw x call n hang out ngan aku..
      t kalo aku ddh balik MUAR...aku nk hang out ngan kaw..
      dah lme x KUTUK kaw.........haahaha

No comments:

Post a Comment