Thursday, September 29, 2011

paper measurmnt

today.....
i have to MENJAWAB paper measurmnt yang agak susah..
segala penat lelah telah ku mencurah2 kn...
so dah nak masuk exam tu aku pon relax lg lah kn....
ye lah dh wt sgale persiapan yang x brape nk siap agt kn..
dengan muka relax n saparuh sedia..
aku pon menjejakkan kaki ku yang comel ni ke dalam dewan..
duduk nyer aku d tempat aku di meja 186
lepas je duduk aku terus bkak drawing dengan muka yang agak2 confinent..
aku pon bukak2 punya bukak...
ok2 mule2 aku mcm wt2 tenang lagi lah..COOL JE muke aku mse tu tau..
lepas je pengawas kate leh start wt paper..
aku pon wt relax lagi lah....wt2 muka mcm nk dpt DEKAN kn..haha
first aku jawab part B...
ceh mmg aku ske jawan part B dulu sebab senang gak lah...
pe yang aku x tau semua aku wt assumption jer..
kate QS kn..so assump je lah pe y x de dlm data kn..
aku dh mle confident mse ni..siap toleh org seblh lagi..sambil wt muke DEKAN kn..ahah
pas abis je part B aku terus wt part A..
bukak2 drawing je aku dah mle GLABAH + RUNSING..
baru padan muke aku mse ni....
tadi wt muke DEKAN sgt kn..ni muke DEKAN mmg dh tenggelam timbul je ni...
aku bile dh menglabah mmg x dpt nk fokus...
terus trang aku ckp mmg aku BLANK gler...
pe yang aku tau semua aku x tau pe..
sem ni paper QS SERAWAK yang wt...
peh mmg aku geram gler lah ngan SERAWAK ni..
tapi bdn dh lepas kn..nk wt mcm ne lg kn..
so REDHA je lah kn....

ni lah paper yang telah membunuh harapan..
aku tuk dapat kn A dalam paper measurmnt...

tapi pikir2 balik patut nyer kite sebagai STUDENT kene lah...

1.siap sedia dengan sebarang kemungkinan.
2.redha sebab baru STUDENT je kan...
3.sedia dengan soalan SERAWAK yang agak2 ttuuutttttttttttttt..
4.jawab je soalan walaupon lari tajuk..ntah2 dpt ke markah kesian kn...
5.kalo x leh nk jwb,,sng2 keluar je dewan pekse tu....

stakat ni jelah aku nk memBEBEL pasal paper measurmnt ni..
pe2 pon aku harap aku dpt A/B lah dalam paper ni...
sebab aku ske blajar MEASURMNT ni...

WASALAM............. :)

No comments:

Post a Comment