Wednesday, April 18, 2012

aku jadi nurse


salam....
ary selase lepas aku dapat tawaran interview jadi nurse kat SPA 8....
ramai orang kate tu ezeki n x semua orang dapat peluang...
so ramai y suggest aku tuk amik tawaran tu...
aku bukan x nak terime tapi aku dah tahun akhir kat uitm tu...
lagi pon jiwa dan raga aku dah sebati ngan QS...
so dengan ini saya FARAH NASUHA BINTI HUSSIN no 1/c 920618-01-66** sebulat surat sendiri x nak g interview..sekian terima kasih..........

nilah bukti nyer...harap maaf ye SPA8..sy x nak g interview...sy nak jadi QS...


meh sini aku senaraikan kenape aku x nak jadi nurse..

first yang aku kesian kat pesakit tu..sebab pesakit tu akan mendapat tekanan perasaan yang tahap kritikal n mendapat seksaan yang teruk dari aku...sebab nyer aku dah biase ngan dunia QS yang keje nyer ngan batu bate,simen..so kang kalo pesakit tu wat aku naik angin maka ngna itu aku takut aku igt pesakit tu batu bate yang aku leh hantuk2..

kat sini aku nak g tau...jika aku jadi nurse..kepada semua pesakit wanita harap maaf...layan untuk anda tiada or anda akan menyesal sebab suruh saya layan anda.....haaha..layanan yang terbaik hanya di berikan kepada lelaki tapi dengan syarat...lelaki tu mesti bujang,ade duit n kacak bergaya....hahahhaha..tp aku kan layan wanita2 yang ade anak laki yang hensem....tp aku tkt aku bkn layan maknye tapi layan anak nyer je....ahahhah...-just kidding

i will become the cute nurse in hospital..so amat kesian di sini kepada semua2 nurse yang ade ye..mereka akan makan hati je sebab semua doktor akan pergi kepada ku..hahhahhah..so akan bertambah alh orang yan iri hati dengan ku..haahha..-just dream je.....

akan ku bg pilihan kepada pesakit sme de nak hidup lame or hidup kejap je....hahaha..t kalo makin ramai pesakit makin byk keje aku..pesakit ni kdg2 menyakit kn aty gak....aku snd tgok nurse2 kat hosp yang slalu kene maki hamun ngan pesakit or pesakit tu cerewet gler....so tuk tangani pesakit mcm ni aku kan wat mcm gambar kat atas ni..baru padan muke dye....hahhah-just fantasy not reality....

kalo mse tu aku ngah x de mud or ngah sakit wanita maka dengan itu aku kn layan pesakit ngan muke yang agak menyampah tp still look cute lg lah ye...so kalo x nak tgok muke aku mcm ni sila bg aku cuti mse aku x de mud..jika tidak pesakit yang menjadi mangse....hahha..

so dengan ini...sy mmg x leh nak jadi nurse sebab nanti ramai yang sakit sikit2 tu terus jadi kritikal n lg2 kritikal..haha...so kepada semua pesakit anda semua boleh tarik nafas panjang sebab anda x kn jumpe nurse mcm sy ni...

sebenar nyer ni semua hanyalah bayangan aku...aku mmg nk jadi nurse tapi tawaran tu dtg lmbat sgt..so terpakse cancle....

QS IS THE BEST FOR ME...N I WILL BECOME THE BEST QS....

No comments:

Post a Comment