Sunday, April 1, 2012

my dream

for this entry i just want to tell about my dream...
this is my dream...

1.nak masuk UNIVERSITI...ok skrg mmg dah masuk..dah abis sem 4...lg 2 sem je..

2.nak jadi pemimpin...sejak sekolah lagi mmg aku dah jd pemimpin..aku pnah jadi pengawas mse sek rndh...pnah jadi executive kewangan dalm sebuah syrkt kecil sek men aku..pnah jadi setiausaha dalam kelab...then mase kat U,aku jadi PERSIDENT dalam department QS....haha..bukan nak riak....nilah impian aku..aku mmg suke n nak jadi pemimpin...

3.aku nak keje ngan orang yang berkedudukan n dah lama dalam QS....aku nak amik pengalaman dalam QS..then aku nak kembangkn QS...so mase praktikal ni aku kene capture boss aku spy amik aku keje lepas aku abis dip ni...insya'allah..

4.aku nak bukan firm QS snd...aku nak jadi wanita berkerjaya dalam QS...

5.aku nak jadi lect..tp x confirm lagi...

6.aku nak tunaikan haji ngan mak aku...inilah impian y akan aku tunaikn bila aku dah bergelar
SR FARAH NASUHA HUSSIN..

7.akauntan..actually aku mmg dr dulu nak jadi akauntan tapi ADD MATH aku fail...kecewa sgt2 bila x dpt pe y aku nak..aku smpai dapat SIJIL LCCI pangkat 1 kot..aku berkerja keras tuk dapat kn sijil ni..sijil ni amat berharga...tapi skrg hanya tinggal kenangan je bagi aku....

that all my dream...i believe that my dream will come true if i work hard n have a good motivation...

No comments:

Post a Comment