Sunday, October 23, 2011

INSAFLAH WAHAI MANUSIA

Salam.....
hai guyssssssss...
pe macam ary ni  semua......
i harap you all semua ok dah masih berNAFASSSSSSS.......

ok ary ni aku nak you all tgok gambar kat bawah ni ye....
tapi PERINGATAN KERAS..........
JANGAN TERKEJUT!!!!!!!!!

ok aku tau kaw org x leh nak bace gambar ni...ok aku bagi link nyer ye.....
kalau rajin bukan lah....

ok aku bukan nak merepek or meraban.....
aku percaya you all mesti terkejut lalu terkincit kn...tapi don't worry bebeh...ni baru cikit ye....

ok skang aku nak komen bende ni ye...
kepada manusia yang menulis nu aku nak berpesan............
1.insaflah cepat2 ye..takut kang kalo x sempat nak bertaubat aku tkt..............(x nak sambung ayat)..you all sambung lah sendiri ye.....
2.kalo anda tu x cukup ilmu tu membahas kan tentang ni...silalah pergi sek agama yang berdekatan or masjid2 yang berhampiran...siasat dulu peristiwa tersebut dulu seblom nak merepek mcm ni....
3.dah lah cetek ilmu tapi berani lah plaknak tulis kat wall kn....
4.aku kalo jaqdi family anda,aku kan rase sesgt2 sedih lah...kesian kat parents anda yang dah menberi kan didikan agama yang btol2 tapi x d praktikkan....
5.anda tulis mcm ni sebab nak cari publisiti murahan ker...derrrrrr kalo nak cari publisiti murahan g lah wat bende mcm merompak ke...so t leh masuk muke depan surat khabar..kan senang..ni anda nak membabit kn HAL AGAMA...


SIAPA HARUS D PERSALAHKAN????????????

1.diri sendiri...
2.parentssssss.....
3.guru d sekolah............
4.jiran tetangga....
5.jiran selantai.........
6.jiran sehati sejiwa....
7.masyarakat...
.
-Jawapan nya hanya boleh dijawab oleh anda sendiri....kalu aku,aku kn salah kn yang no 1 and 2 tuuuu-

ok stakat ni saje lah aku nak membebel.....
aku x nak komen panjang2 sebab aku pon x cukup ilmu sgt...biar lah orang yang berilmu yang MEMBAHAS kan balik...
aku nak tggu para ulama or para ilmuan MEMBAHAS....

kepada semua............
JANGAN TERIKUT2 RENTAK ORANG MCM NI.

No comments:

Post a Comment