Friday, October 21, 2011

sifat laki yang I BENCI

 salam.

Hari ni aku nak berkongsi serbe cikit teatang lelaki y6ang aku x brape nak berkenan di BIJIK MATA ini dan senang cite NOT MY TEASE....tapi sebelum tu...anda2 semua kena lah pikir dulu pe jenis laki yang anda2 semua x suke or x brape nk berkenan...  CEPAT PIKIR TAU!!!!!!!!!!!!!!!

Teeetttttttttttt..mase dah abis....ok aku x nak tau pe yang dalam pikiran kaw orang tapi yang aku nak sekarang adalah kaw orang duk diam2 sambil makan CHOKI-CHOKI or yang mane puase tu BERZIKIRLAH...

Q: Apakah jenis lelaki yang aku x berkanan....
Q:Mengapakah aku x berkenan.....
Q:Sampai bilakan aku x berkenan....

Brape banyak soalanlah dalam pemikiran aku yang BIJAK ini…brape banyak soalan yang bermain-main TENG-TENG dalam otak aku ni tapi jawapan masih x terjawab lagi…tapi ary ni aku nak menjawab semua persoalan yang selama ni MEMBURU,MENGHANTUI DAN BERKEJAR-KEJARAN di otak aku ni…




JENIS LAKI YANG AKU BENCI…….

1.lelaki yang dalam otak dye tu hanya pikirkan SEKS……
WTF lah lelaki yang macam ni…aku mmg x leh nak terima lelaki yang mcm ni….SEKS bukan bende yang aku piker…aku pernah kene ngan lelaki yang mcm ni..alah kono nak uji lah..eh MAMAT kaw silap orang lah kalo nak uji CIK MUDA NASUHA ni….bukan nak memuji diri snd tapi tu lah diri aku yang sebenar  nyer…..aku x ingin langsung dekat ngan lelaki yang mcm ni…dalam perhubungan kau mmg x pernah piker kan perkataan SEKS ni…aku x kn layan lelaki yang mcm ni..bukan nak sombong tapi aku perlu menjadi diri sendiri kan…pernah de laki kate “alah chill lah..awak kan lalui semua ni kan”….kepale otak dye yang x de minda tu..ingat aku ni jens murahan ker…kalo nak cakap mcm tu g lah bari PELACUR..mesti kan di layan nyer lah….bagi aku bende2 mcm ni biarlah ianya dtg ngan sendiri nyer tanpa undangan ye….


2.lelaki yang tidak solat jumaat..
Senang cite mmg jenis mcm ni JANGAN BUAT SUAMI…ok cube piker kalo solat jumaat yang wajib bagi lelaki pon dye x leh nak tunai kn…mcm ne dye nak bimbing aku yang perlukan BIMBINGAN DAN KAUNSELING dari seseorang kan….lagi satu dah sah2 lah solat fardhu pon dye x wt kn..tapi bukan semua tau..aku bukan nak kate yang aku ni baik tapi setidak-tidak nyer aku x kan pilih yang mcm ni sebab aku x nak rosak kan keturunan ye…so paham2 je lah….


3.lelaki lidah bercabang..
Aku paling geram nagn lelaki yang mcm ni..aku x leh terima pakai buang lelaki yang mcm ni…mintak2 lah jangan jumpe ngan lelaki yang mcm ni…x sanggup aku melayan nyer…..ye lah kalo aku jumpe orang yang mcm ni mmg MERANA,TERSEKSE,KECEWA dan mcm2 lah perasaan yang x pernak aku rase kn d rasai….aku lebih suke ngan lelaki yang terus terang walaupon leh pedih telinga aku ni tapi yang penting JUJUR…


4.Mata KERANGJANG sampai TELANJANG
This type of human ni mmg x leh pakai…lebih baik buang kat sungai je..biar di baham buaya…ye lah buaya darat mmg sebati ngan buaya laut ni…ye aku paham ngan fitrah manusia yang bergelar lelaki ni mmg TERUJA,TERUNA,TERKESIMA,TER………. Kalo Nampak ppuan yang dahi licin cikit…fffuuuhhhhh kalo kaw orang x percaye cube kaw orang lalu depan lelaki yang sedang date nagn mak we dye…aku garenti mesti dye toleh nyer lah kat kaw orang tapi dengan syarat kaw orang mestilah cantik ye..kalo kaw orang bulum nak brape cantik tu jangan lah lalu takut terMUNTAH plak mamat tu kan…hahahha…susah nak control sikap lelaki yang ni..tapi pe yang penting…sebagai ppuan kite mestilah pandai tarik perhatian pak we kite ye…


5.KUAT MEROKOK…
Hehe..mule nyer mmg aku x brape nak berkanan ngan lelaki yang mcm ni..tapi apakan daya diri ku yang lemah ini tuk melawan takdir TUHAN YANG MAHA ESA..aku telah d pertemukan dengan lelaki yang mcm ni….my BF meroko gak…dha jodoh kn nak wt lagu mane lagi….nak meroko tu leh tapi biar lah berpada-pada ye….jangan lag SATU HARI SATU KOTAK SATU NYAWA HILANG…kalo yang meroko tu MATI x pelah..ni x t leh mengakibat kan masalah kepada orang lain..aku x marah kalo my BF nak merokok tapi aku dah bagi amaran once dye dah jadi HUSBAND aku..tgok jelah pe yang aku kan wat…heheh..jeng jeng jeng..wain n see ya….


6.lelaki SELEKEH….
Eeewwwwwwwwwwww AMAT TERSANGAT lah geli ye bagi aku…simpang malaikat 44 wehhh..even kalo lelaki tu x brape nak hensem sgt tapi kalo pandai jgn penampilan aku mmh x kesah..ni x dah lah SI BURUK RUPE pas tu SI BURUK PERANGAI.kalo mcm ni kan lebih baik duk ZOO jelah..g alh jage kandang singa tu..mintak2 di baham dek sinagn tu…silap2 singa t upon x selere kan…hahhah..kesian btol kan….peeerrrhhhh mmg pakage lah kalo dpt ni…


7.lelaki yang kuat EGOOOOOOOOO..
Iissshhh aku mmg x leh nak tahan ngan laki yang mcm ni..laki yang mcm nil eh d kategori kan laki yang PANAS BARAN,CONTROL MACHO TAPI HANCOR,KENE DGR KATE DYE JE….BAJET GLER NAK MATI..aku x nak lah hidup ngan laki yang mcm ni….sebab tu wt sesak otak aku yang mmg dah sesak ni….aku percaya semua ppuan pon mmg x nak laki yang mcm ni..tapi kalo daj jodoh tu lebih baik kaw orang wat SOLAT HAJAT supaya jangan bertemu jodah ngan dye or doa spy EGO dye tu turun cikit….

Ok stakat ni je lah senarai TOP 7 LELAKI YANG TIDAK DIGEMARI….kepada guys2 yang membaca ni harap maklum lah kalo nak ngurat CIK MUDA NASUHA ye…(prasan sendiri kn….hahaha)…



No comments:

Post a Comment