Sunday, December 18, 2011

ASSGMNT : WEDDING PLANNER

SALAM SEMUA..
ok mggu ni aku agak busy cikit sebab banyak assgmnt nk kene submit lagi seminggu....
tapi skang ni aku nak kongsi ttg satu assgmnt aku ni..
ASSGMNT ENTREPRENUERSHIP...kami semua kene creat satu perniagaan..
so kump kami semua ppuan n de sorang kumbang..
then kami decide lah nak wt WEDDING PLANNER...
bestkan perniagaan tu..
yelah sambil2 wt assgmnt leh gak aku BERANGAN kejapkan...
aku bersemangat kot nak wt assgmnt ni..
aku nak wt satu video ttg WEDDING PLANNER...
tapi lom dpt idea yang BOOM...


ni aku nak kongsi sedikit pasal kad kahwin ni...
zaman sekrang mmg popular ngan kad kahwin yang beranimasi...
cube tgok gambar kad kahwin kat bawah ni..


semua gambar2 ni cute kn...

pastu plak perniagaan WEDDING PLANNER kite org de lah wt design baju
tapi bukan kami y wt...just amik kat internet..
kalo kami y wt alamat nyer pengantin mmg x yah kahwin lah...



seriualy mmg aku suke2 sgt baju2 kat atas ni..
tapi aku x kn pakau mse aku kahwin ni...
gler kaw kalo aku pakai..alamat nyer majlis kahwin aku tu jadi majlis kematian aku lah..

sebenar nyer byk lagi y aku nk kongsikn ngan kaw org semua..
tapi ni aku de keje nk sambung wt..
so sorry lah ye...

No comments:

Post a Comment