Monday, December 26, 2011

MENANTI SESUATU YANG TIDAK PASTI

SALAM SEMUA...
DISAAT AKU TULIS ENTRY NI AKU NGAN TERINGAT KAN SESEORANG Y PERNAH HADIR DALAM HIDUP AKU..
terjiwang plak aku kat blog ni!!!!!!!
sape2 yang nak termuatah tu d persilakan n sape2 y nak trus bace ni sila lah bace sampai abis ye...
bohonglah kalo kaw orang x pernah rase mcm ni kan..
walaupon bukan menanti seseorang..

kes y aku nak cerite kat sini pasal aku dan sesuatu...
pernah x kaw orang enanti bende yang x pasti jadi ke x..
maksud aku lebih ke arah pasangan hidup ye...
x salah tuk kite menanti seseorng tapi jgn lah menati y x pasti ye...
t sekse diri...
tapi aku x leh lari dr semua ni....
aku x kuat tuk say GOOD BYE kat dye..sebab aku dah lme bersame ngan si dye...
nak x nak aku kene gak kuat kn diri..
tapi bile!!!!!!!!!!!!!

saat aku tulis ni aku teringatkan seseorang y aku syg tapi bukan bf aku..
seseorang y pernah dtg dlm idup aku dan aku tgglkan dye sebab terpakse...
hopefully aku dpt keluat dr situasi ni..
dan mulakan hidup baru......

No comments:

Post a Comment