Saturday, July 20, 2013

DEGREE in QS


sebelum aku merapu lebih panjang aku nk awak awak awak dan awak tgok bawah ni...


ok tulisan ni hanya mampu d baca pakai kanta pembesar atau orang y mata dye besar mcm mata naga..hahah
ok meh sini aku terang kn..
actually aku dapat sambung ke peringkat atas sikit la...
aku dpt smbung DEGREE in QUANTITY SURVEYING
aku bersyukur sangat2 dengan keputusan ni..
semoga apa yang aku impikan akan tercapai...

ok degree aku berbaki 2 tahun lagi...
abis je degree aku igt nk keje dl...ye la kang kalo terus menerus belajo tercabut plak otak aku..
dh kne pakai otak patrik kn..hahhaha
so dlm 2 or 3 tahun keje aku igt baru smbung belajar.....

tapi!!!!!!!!!

bila aku nk.........
jap2 aku buat perhitungan...hahhah..nmpk x aku ni jenis mcm tkt dengan gelaran ANAK DARA TUA.
kalo abis degree dalam 23 tahun..
kalo nk ekonomi stabil keje 2 or 3 tahun..
means aku boleh pikir kahwin dalam 25 tahun..
jadi kalo aku smbung master jadi kne hold dl kahwin..
means aku boleh pikir kahwin mse 27 tahun...
x nak!!! 
x nak!!!!
lepas keje 2 or 3 tahun baru kahwin..
sambung belajar lg tu belakang cite la.....
ok aku x tau la mne satu perancangan aku kn yang akan menjadi..
tp y penting kne habis kn dl degree..
bab kahwin or master tu no 2 la...

ok aku x sabar nk ke majlis
insya'allah t bulan 12 aku kn CONVO!!!!!!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment