Thursday, July 4, 2013

JIKA JODOH


aku redha dengan apa yang berlaku terhadap diri ku..
kerna aku tahu sesungguh nya ALLAH SWT telah menyusun jalan cerita hidup ku..
aku telah berusaha tetapi mungkin dia bukan untuk ku..
awal perkenalan kami penuh dengan kemanisan dan kebahagian..
tp allah swt lebih mengetahui apa yang berlaku..
bkn niat untuk meninggalkan dye tp aku tersepit..

sebelah cinta dan sebelah lagi kasih...
siapa cinta dan siapa kasih x perlu la aku bg tahu..
cinta dan kasih bukan la asing bagi ku..
cinta yang membuat aku bahagia tp kasih lah yang membesarkan aku...
antara kasih dan cinta aku lebih memilih kasih..
bagi aku kasib la segala nya..tanpa dye aku tiada..

untuk melepas kn apa yang aku syg bukan mudah..
aku menangis dlm diam..
tiada siapa tahu..hanya aku dan allah swt sahaja yang mengetahui..
rindu aku terhadap dye memang dalam..
mulut mengatakan TIDAK RINDU tp hati tuhan saja yang tahu...
mulut kata TAK NAK KEMBALI tp hati menjerit nak...
mulut kata BENCI tp hati kata sayang...

sudah lama kau mengimpikan cinta hadir dalam hati aku..
tp sekali lagi aku d uji NYA..
aku redha dan menerima nya dengan penuh keikhlasan..
aku percaya jika ada jodoh antara kami..
kemana dan sejauh mana aku pergi ..dye akan dekat dengan aku...

jika di ikot kan hati aku lebih memilih dye..
tp org2 dl ada kata..
IKOT KAN HATI MATI..
jadi dengan akal yang waras aku membuat keputusan dengan DOA..
moga apa yang aku lakukan ini mendapat keberkatan dari NYA..

aku rindu masa aku bahagia dengan dye..
aku rindu masa dye amik berat ttg aku..
tp sekarang aku sunyi..
moga dye tahu isi hati aku y sebenar ny

AKU REDHA DENGAN KETENTUAN MU
AKU PASRAH DENGAN APA YANG TERJADI..
AKU IKHLAS MENERIMA DUGAAN DARI MU YA ALLAH
KERNA AKU TIDAK TAHU APA YANG ENGKAU MENGETAHUI..
SESUNGGUHNYA ENGKAU LAH YANG MAHA MENGETAHUI AKAN SEGALANYA




No comments:

Post a Comment