Wednesday, February 8, 2012

2012…SEJAUH MANA KEBENARANNYA..

SALAM SEISLAM BUAT SEMUA…

2012??????????

Sebut je tahun ni pasti semua kn pikir pasal HARI KIAMAT..
Pada mula nya aku pon percaya benda ni semua…
Tapi setelah aku dengar snd penjelasan daripada IMAM MUDA ASYRAF..
Baru aku tau hari kiamat x de siapa tau bila akan terjadi..
Segala khabar angin yang tersebar adalah PLASU semata2..
Oleh yang demikian, IMAM MUDA ASYRAF ada mengatakan bahawa kita wajib mempercayai HARI KIAMAT..tp kita dilarang percaya hari kiamat akan berlaku pada 2012..
IMAM MUDA ASYRAF pon ada mengatakan tiada satu hadis pon yang dapat merungkai bila kah hari kiamat akan berlaku…
So segala persoalan yang bermain di minda aku ni dah terjawab…
So legal ah aty ni cikit n syukur kerna aku x hanyut ngan jawapan aku snd yang mempercayai hari kimat akna berlaku pada 2010…
So kesimpulannya,bila hari kiamat akan berlaku bukan kerja kita,yang penting kita tingkatkan keimanan kita untuk menjadi bekalan di AKHIRAT kelak….
WASALAM.

No comments:

Post a Comment