Friday, November 4, 2011

AKHIRNYA TERCAPAI



SALAM 
ary ni adalah ary yang paling bersejarah dalam idup ini...
akhir nyer segala penat lelah yang aku korban kn terbalas dengan keputusan yang agak memeranjatkan....
aku x sangke aku leh dapat keputusan yang mcm ni....

aku x percaye aku leh dapat keputusan yang mcm ni...
sebab pe...
aku kan senaraikn ape yang aku wt slame stdy week n mse final...

1.lebihkan tido dari stady...
2.kate nak g libry kol 9 pagi tapi bangun kol 12 tgh ary...(kesian kat mmber yang aku dah janji tu)
3.aku kalo dapat je wifi trus aku bukak FB N MYBLOG..haha
4.orang stady aku wt donoh jer...
5.aku lah tido paling awal dalam bilik...
6.aku keluar awal dlm final..haha(blagak mcm budak dekan je kn)...
7.movie menjadi pekara utame slepas abis je amik paper...
8.aku asik download movie sebab bosan ngan movie y ade...
9.kacau kawan2 aku n wt lawak agak x brape nak pandai...................
10.aku stady last minit + ketawe nagn roomate2 aku y giler...

hahah..mesti kaw orang terkezzzzuut kan...aku ni bukan lah kaki blajar or asik nak blajar jer...aku stady sempoi je kot.....aku rase ni lah berkat aku berkorban..

ok skang aku nak senarai kn pengorbana aku..haha

1.aku jarang keluar g ipoh..hanya sekali je...
2.aku terpakse wt kerje PERSATUAN n stady..
3.aku korban ngan kurangkn msg bersame SI DIA...
4.aku nangis lepas paper ..(penat tu amik emosi)..hahaha
5.pnah tido just satu jam je tapi just tuk satu ary je..(x leh tahan beb......)
6.x sempat nak update blog tiap2 ary......
7.AKU YANG TERKORBAN DEK X DPT NAK BALIK JOHOR SGT...

sorry agak kabur sikit pic ni..
sebab aku just pakai tepon biase2 je....
meh sini aku bagi terang kn...
aku dapat 3A dan 5B...
tereerrrrrrrrrrrrr x...(ayat berlagak dah terkeluar).

nak tau x.....aku x sangke mcm ne aku ;eh dapat A dalam PRINCIPLE OF STRUCTURE yang paling susah sangat2 dan aku x pernah amik fizik mse sek men dulu...n aku dah lah quiz satu dapat kosong kot...hahah..mmg aku x percaye lgsung aku leh dpt mcm ni...ni mgkin berkat PENSYARAH PN HALIZAI dan usaha aku serte teman2 ku jua....

ok 3 pointer aku sudah dapat kan....
so tuk sem 4 ni aku targer DEKAN....
ahhaha..aku kene dapatkan DEKAN..
kalo x malu beb..sebab aku dah publish kan kat blog aku n dah janji ngan IBU aku....

akhir sekali aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kepade...

1.kepada YANG MAHA ESA...
2.kepada PN ROHAYU BINTI GHAPOR(BONDA)....
3.adik bradik ku serta kaum keluargaku.....
4.CIK MIMI yang menjadi PENASIHAT AKEDEMIKku..
5.PENSYARAH2 yang mengajar QS3A...
6.kepada WANI,FARA N FEDY yang wt aku giler2...haha.tanpe kaw orang aku x kn dpr mcm ji...
7.QS3A yang tersayang...
8.ALIF HAIKAL,abg FARHANyang menjadi pembakar semangat,...
9.AKAK2 semua yang slalu nasihat SUHA...
10.mak cik2 cleaner yang bertukung lumus kemas kan dewan exam...
11.PENGAWAS2 mse final...
12.PAK GUARD yang slalu halau aku mse nak stady....
13.kat semua yang langsung or x brape nak langsung k....

SYUKUR KEPADA ALLAH SWT







No comments:

Post a Comment