Sunday, November 27, 2011

MY BEST FRIENDS IS BOYFRIENDS

BEST FRIENDS BECOME BOYFRIENDS…

Pak aji tgok cite TOM & FRIENDS….
Tgok pula bersame cik TINI…..
Jika best friends jadi boyfriends…
Bahagianyer hidup ini……

Ok aku tahu kaw orang mesti nak bace entry ni kan…..ok aku pon exited nak tulis bende ni…tajuk ni bersangkut paut ngan aku…oooppppppssss!!!!!! Tapi jangan wat kesimpulan awal ye….

Boyfriends…….
*     Orang yang kite cinte…
*     Orang yang kite nak selalu ada dengan kite…
*     Orang yang leh wt kite bahagia….
*     Orang yang kite nak kongsi segala suka duka tapi ada batas nyer….
*     Orang segala orang lah senang cite…..

Tapi kaw orang sedar x yang kite x leh nak cerite semau pe yah kite rase kat BF kite….ye lah sebagai contoh….kaw orang gaduh ngan BF kaw orang x kan lah kaw orang nak mengadu nasib ngan BF kaw orang kn…..pas tu x kan lah kaw oarng nak cerite keTIDAK PUAS hati kaw orang tu kat BF kan…..
Tapi kalo nagn BESTFRIENDS plak mcm ne….

Jom tgok nape kite perlukan BESTFRIENDS…….
*     Tempat kite mengadu nasib….
*     Tempat kite meluahkan perasaan pasal orang sekeliling kite TERMASUKBF kite sendiri…
*     Tempat kite berbual2 segala hal…
*     Tempat kite bila suka dan duka
*     Temapat segala tempat lah senang cite….

Kite kan cerite kan segala hal kite kat bestfriends kite sebab nagn dye orang je lah yang kite percaya dan paham nahn jiwa kite kan….kite x de rase segan pon ngan kawan kite sendiri sebab kite selese dan seronok….kaw orang percaya x even kalo kite gaduh ngan kawan kite tu tapi pernah x kite cakap “OK KITE PUTUS KAWAN KEJAP SEBAB NAK TENANG KAN PIKIRAN”..x pernah kan sebab kite AMAT2 memerlukan kawan kite WALAUPON…..tapi ngan BF kite plak senang2 je kan kite mintak putus….

So lepas kaw orang bace entry ni aku percaya kaw orang mesti teringin mcm mne aku teringin ni.aku teringin MY BESTFRIENDS BECOME MY BOYFRIENDS”….x salah kalo kawan jadi BF sebab dye orang dah sedia maklum nagn peranagi kite so x kn ade rahsia antare pasangan t kan…tapi boleh ke keinginan aku ni menjadi kenyataan dan siapakah bestfrineds yanga ku maksudkan itu…

Ok stakat ni je lah aku nak tulis…..


WASALAM………..

No comments:

Post a Comment