Saturday, November 5, 2011

HATI DAN KEINGINAN

SALAM.......

ok ary ni aku tergerak aty nak tulis pasal ni sebab........

1.aku dah x leh nak simpan lagi aty ni...
2.aku dh x leh nak padamkan keinginan aku selame ni...
3.aku nak share ngan kaw orang....
4.sebab ni blog aku so suke aty lah kn..hahah..

ok...kaw orang mesti de aty dan keinginan yang tersimpan di dasar aty kaw org...
ye lah kalo dah x de aty tu makne nyer cukup lagi 3 jumaat dah x de kan....
aty dan keinginan ni berbeza tapi saling berkaintan...
aty ni melibatkan perasaan yang lahir ngan sendiri nyer pabila terjadi sesuatu...
keinginan ni plak tertimbulnyer bile nakkan sesuatu or kite perlukan...
tapi dua-dua saling berkaitan sebab kalo x de aty mcm ne nak timbul keinginan dan mcm ne nak de keinginan kalo x de aty kn...so pikir2kan dan slamat SERABUT...haha
aty ni kite x leh nak tipu sebab ni timbul dari haty kite snd so mcm ne kite nak nafikan isi haty kite kan...
keinginan plak kalo x de penuhi mesti t kalo MATI mesti mate terBUKAK kan..haha

ok aku x nak merapu panjang lagi....
ni skang aku nak bebel pasal diri ini...
*tapi ni bukan sebab nak mintak simpati..ni just luahan aty dan perasaan..
aku dah couple ngan si DIA ni hampir setahun yang lalu...
tapi kami dah lame x jumpe dan kami ni jauh...(CINTA UTARA & SELATAN)....
so amat payahlah kalo nak berjumpe sebab masing2 masih stdy lagi kan....
jadi penghubung kami hanya lah tepon n msg je...(agak bosan kot)....
x de kenangan yang dapat kami simpan dan nak d kongsikan...
ok sikap si DIA ni plak kalo ngah stdy mmg lah aku ni DILUPAKAN..
lagi2 kalo mase si DIA ni ngan FINAL EXAM...
perghhh aku cakap mmg menahan rindu jelah aku ni..
de sekali tu sampai 2 minggu sepi tanpa berite....
aku rase kalo kene ngan orang yang kuat cemburu mau mintak CLASH kan...
tapi aku ni terAMATLAH MEMAHAMI si DIA KN...(mate ke atas tangan dibahu)....
so nak x nak aku kene hadapi sebab aku yang pilih jalan ni kan.....
aty ni mmg masih milik si DIA tapi semakin ary semakin pudar sebab kesibukan mase menjadi jurang antare kami...
keinginan aku selame ni aku hanya menjadi kubur saje....
aku x leh nak kecapi keinginan aku ni...
sebab banyak bnd yang aku x leh nak kongsi ngan si DIA....
so hanya REDHA jelah...

ok sampai sini jelah aku nyer luahan aty dan perasaan aku ni....
aku x leh nak tulis banyak2 sebab ni hal privatekan....
so WASALAM......

No comments:

Post a Comment