Wednesday, November 16, 2011

ragam pelanggan

RAGAM PELANGGAN LAGI

ok ary ni aku nak kongi cerite yang aku hadapi mse ngah keje kat warung mak ngah aku...

SITUASI PERTAME..

Pelanggan :adik nak Tanya ayam ni keras ke,lembut ke,liat…
Aku: (dalam nada nak tergelak)  abg ade gigi x..kalo de gigi ayam keras pon leh makan…
Pelanggan : (dengan menunjukkan gigi dye)..mestilah de adik oiii..kalo x abg x makan kat sini…
Kaw orang nak tau x lepas je abg tu selesai makan aku nak tergelak berguling2 tau…pe lah abg tu leh Tanya soalan yang paling x leh nak masuk akal langsung lah..isshhhhh aku kalo jahat dah lme aku ketawe mase dye ngan amik lauk kat aku tapi aku masih de perikemanusian lagi tau..mne de ayam dalam dunia ni kalo d gooreng jadi lembut wehhh..tolonglah simpan2 cikit keTIDAK PENDAIAN tu..malu lah..

No comments:

Post a Comment