Thursday, March 8, 2012

FINAL EXAM

yeeeeeeeahhhh..
FINAL EXAM makin dekat...makne nyer dah nak abis sem 4...
tp............
pening nyer nak stdy yang mane satu....
kalo bab stdy je mesti perkataa kat bawah ni kan terkeluar dr mulut seorang student..

tapi aku x mcm ni....(ayat blagak cikit)..
study mmg sgt2 boring tapi aku de ara mcm ne nk ilang kn boring tu....
ini lah cara aku...
sambil study aku wat.......(sila lihat kat bawah ni)..
aku main game ni lah kalo nk ilang kn boring mse stdy...

then aku wat y ni plak...
movie time...kalo dpt wifi kat UITM PERAK ni aku kn download byk2 movie..hahahha

pastu kalo dah btol2 x de pe nk wat..
lastly aku kn....
KACAU ROOMATE AKU NGAH STUDY...

nilah care aku study sepanjang aku kat UITM PERAK NI.....
pelik kan tapi benar ye.....

aku pelik bila orang rase tensionnnn gler ngan study...
bkn nak kate pndai tp bg aku janganlah memBEBEN kn kpale otak tu ngan benda yang simple....
patut nyer kalo nk study ni lg best kalo kite leh jd kn ia sebagai satu benda yang biase n make it simple as you can ye.....

No comments:

Post a Comment