Saturday, March 24, 2012

RUTIN HARIANKU

Sejak2 exam ni aku dah jadi x normal....(bukan giler)..

Waktu tidur..
Waktu blajar..
Waktu bangun..
Semua dah x macam dulu lagi...x mcm student lain lagi kot...

Kol 6 or 7 pagi baru aku nak tido..(lepas solat subuh)..

Kol 2 0r 3 ptg baru aku bangun..pas tu solat zohor...then makan...then movie..then game...

kol 8 sampai 11 mlm aku tidor....sebab nak stay up malam....

kol 12 sampai 3 or 4 pagi aku study....(ada selit game skali)...

kol 4 sampai subuh waktu aku bual2 ngan roommate aku y same je ngan aku x tido...then aku main game n movie time...

itulah jadual harian aku sejak2 final exam ni...
aku takut aku x normal je...
kalo kat umah aku x berpeluang aku nak jadi mcm ni..
kalo kat umah ni jadual aku...
kol 8 kene bangun kalo x ada PENCERAMAH TETAP kat umah aku y kan bg ceramah FREE je kat aku...
lepas bangun tu aku kene kemas umah,tlg mak aku masak...wat pe2 supaya x leh tido...
kol 4 sampai 5 ptg aku tido kejap....
kol 12 tgh malam dah kene tido..TV kene tutup..ruang tamu kene tutup lampu..so aku terpakse lah tido kalo x siaplah ngan mak aku....
mcm ne lah kalo cuti sem nantikan...dah lah 2 BULAN....lame tu..tersekselah aku...sebab kalo kat perak aku leh tido je keje nyer..tu pon kalo x de assgmnt...
tp best kalo dpt balik johor sebab dpt jumpe family n aku leh release tension dari study ni....

No comments:

Post a Comment