Saturday, March 24, 2012

MASSAGE DARI EN YUARLIFH...

Heehe..kali ni aku mcm excited nak tulis..sebab...(ada lah)..tp bukan sebab aty n perasaan..
Satu malam tu dalam kaol 12 tgh malam kot....aku tibe2 dapat msg dari seseorang..aku ingatkan kawan aku...rupe2 nyer lecturer aku...name dye EN YUARLIFH..(EN Y).lect ni ajar aky COST ANALYSIS a.k.a CA....terperanjat gak aku mase tu ye...

Msg dari EN Y...
Kan bgos jwb CA cmtu...senang nk bg fullmarks :)

Aku pon balas...
Serius en..syukur..(ngan nada terkejut + happy)

Dia balas balik...
Bangga dpt student camni :)

Aku pon balas...
Ni semua berkat en ajar sy :)

Dia just balas...
Hihi..:)

Msg terakhir aku sebab nak tido dah...
Hehe.tq en.t’haru..tp kalo x da lect x jd gak mcm ni..lect lah tiang tuk studnt b’diri tegak..btol x..:)

-ayat2 di atas ni semua nyer benar2 belake..x de ayat tambahan pon...

Msg terkahir aku tu bunyi mcm ayat saatera jekan....tu ayat ikhlas dari hati aku sendiri...btollah kan....

Berbunga2 hati aku nak study sejak dari tu...yelah pembakat semangat kot....
TQ EN YUARLIFH...

me n en yuarlifh mase kat PULAU PINANG...
bukan bercuti or g jalan2..
mase ni ada event kat PULAU PINANG...

me with the other lecturer...

No comments:

Post a Comment