Saturday, March 3, 2012

FINAL PRESENTATION COMPANY

salam....
pada 27/2/2012 bersamaan ary isnin..
kelas aku QS4A ada FINAL PRESENTATION ENTERPRENUERSHIP..
kami di kehendaki proposed satu company then presentation..
tuk siapkn kertas kerje amik mase sampai 13 minggu tapi presentation just take 30 minute jerrr..
kumpulan aku wat WEDDING PLANNER...
my company name HEART TO HEART WEDDING SDN BHD..gempak kan...
nilah pengalam yang best sepanjang sem 4 ni sebab kami di bagi kebebasan tuk create any typr of business yang kami minat....

let see our memories...

ni gambar kumpulan aku...HEART TO HEART WEDDING PLANNER SDN BHD..yang lain dr yang lain tu my LECTURER...MISS FADHILAH..



waktu perbincangan lepas abis presentation...muke mmg x leh blah kn...

tnilah ketua company aku...MISS AINUR AFFNI BT AMINUDDIN...





waktu bergambar yang paling syok!!!!!!!!!!!!1

nilah PENCABAR kumpulan kami.syarikat dye orang wat business photographer..
AWAN BIRU SND BHD x silap aku lah ye....
semua nyer nmpak segak2 belaka kn...

MY LOVELY FEWENS..LOVE WITH ALL MY HEART.....

ok for the last pic mestilah pic empunya dirikn...
CIK MUDA NASUHA HUSSIN....

that all yang leh aku kongsikan kepada semua....

No comments:

Post a Comment